Mam przygotować z przyjaciółką prezentację z religii (właściwie to poprowadzić lekcję). Nie mam pomysłu na żaden temat... żeby to było coś refleksyjnego, ciekawego i niepodręcznikowego (jeśli wiecie, co mam na myśli). Jak komuś coś wpadnie do głowy, pisać :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:24:08+01:00
Możecie opowiedzieć o cudach, które zdarzyły się na świecie, objawieniach itp. To chyba zainteresuje klasę... Z kolei u mnie w szkole najchętniej słuchają i gadają o szatanie. Możecie podać wzięte z życia(oczywiście nie swojego, chyba, że znacie) przykłady opętania przez szatana.
1 5 1
2010-01-05T20:21:36+01:00
Mozecie przeprowadzic lekcje na temat sekt czy tam jednej wybranej... i np opowiedziec jakies historie jak ktos tam po smierci rodziny zalamal sie jakis swir z sekty to podlapal omamil ta osobe po czym ta omamiona oddala wszystko co miala a oni sie na nia wypieli i martetowali i jak ona chciala uciec to ju zabili... i o roznych takich i ze jak ustrzec sie przed takimi itp
1 5 1