Odpowiedzi

2010-01-05T19:23:45+01:00
A=2S/b
b=(2p/h)-a
P=3V/H
a=F/m
R=U/I
C-g*V/(f-g)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:33:40+01:00
A) S=ab/2 //*2
//* oznacza mnożenie obustronne
2S=ab //b
//oznacza dzielenie obustronne
2S/b=a
a=2S/b
b)p=(a+b)*h/2 //*2
2p=(a+b)*h //h
2p/h =a+b
(2p/h)-a =b
c)V=⅓ P*H, P
V=⅓ P*H //*3
3V=P*H //H
3V/H=P
d)F=m*a, a
F=m*a //m
a= F/m
e)I=U/R, R
I=U/R //*R
I*R=U //I
R=U/I
f) f=g(1+V/C), C
f=g(1+V/C) //g
f/g=1+V/C
f/g-1=V/C
(F-g)/g=V/C
(F-g)C=Vg //(F-g)
C=Vg/(F-g)