Proszę o przetłumaczenie zdań na angielskie. Tylko nie korzystajcie ze słowników internetowych.

Najbardziej lubię pizze w wykonaniu mojego taty.

Lubię robić z nią wiele szalonych rzeczy.

Ta piosenka wzbudza we mnie wspaniałe emocje.

Ten aktor jest naprawdę przezabawny,lubię oglądać filmy z jego udziałem.

Maliny mogłabym jeść bez przerwy.

Ta książka jest bardzo wciągająca.

One naprawdę ładnie pachną

Nie mogłabym rozstać się z moją komórką.Zabieram ją wszędzie.

To na tym filmie najbardziej się wzruszam.

Kocham grać na gitarze.Chciałbym kiedyś samej umieć komponować swoje piosenki.

Taniec to moje życie.

Kocham te słodziutkie zwierzątka!

Proszę o szybką pomoc ;))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:40:14+01:00
1. I like pizza in realization my dad.
2. I like make with she crazy things.
3. This song excite magnificent emotions.
4. This actor is really funny, I like watch films with him.

reszte napisze jak dasz naj :)
1 5 1
2010-01-05T19:45:35+01:00
Najbardziej lubię pizze w wykonaniu mojego taty.
The most I like pizza make by my dad.

Lubię robić z nią wiele szalonych rzeczy.
I like do with her a lot of crazy things.

Ta piosenka wzbudza we mnie wspaniałe emocje.
This song excite me magnificent emotions.

Ten aktor jest naprawdę przezabawny,lubię oglądać filmy z jego udziałem.
This actor is really laugh(funny, amusing), I like watch films with him.

Maliny mogłabym jeść bez przerwy.
Raspberrys I could eat all the time.

Ta książka jest bardzo wciągająca.
This book is very absorbing.

One naprawdę ładnie pachną.
They (Its) really good smell.

Nie mogłabym rozstać się z moją komórką.Zabieram ją wszędzie.
I couldn't part with my mobile phone. I get it everywhere.

To na tym filmie najbardziej się wzruszam.

Kocham grać na gitarze.Chciałbym kiedyś samej umieć komponować swoje piosenki.
I love play guitar. One day I would like to compose my own songs.

Taniec to moje życie.
Dance is my life.

Kocham te słodziutkie zwierzątka!
I love this lovely puppies.
1 5 1
2010-01-05T20:50:32+01:00


I like pizza in the execution of my dad.

I like to do with her many crazy things.

This song inspires me with great emotion.

The actor is really extremely funny, like watching movies with his participation.

Raspberries I could eat without interruption.

This book is very addictive.

They smell really nice

I could not part with my komórką.Zabieram it everywhere.

It is on this film, the most emotion.

I love to play the same gitarze.Chciałbym ever be able to compose their songs.

Dance is my life.

Słodziutkie I love these animals!
1 1 1