Zadanie niby proste, ale jednak :)

Na bal maskowy pani kupiła dla starszych dzieci 4 bilety po 7 zł. a dla młodszych 7 biletów po 4 zł.
Za które bilety pani zapłaciła mniej złotych? Dlaczego?

Proszę o wyjaśnienie, ponieważ to dla dziecka 9 letniego :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:26:33+01:00
Zapłaciła tyle samo, ale dla młodszych były tańsze cena była taka sama jak za te dla starszych bo było więcej dzieci
2010-01-05T19:26:34+01:00
Pani zapłaciła tyle samo zł.
bo 4x7 to to samo co 7x4
jeśli się nie myle tyle ma byc