Połączcie, napiszcie cyferkę i literkę i będę wdzięczna
1.Papier-
2.Plastik-
3.Limo-
4.Jogurt-
5.Zigaretten-
6.Konserven-
7.Benzin-
8.Glas-
9.Bananen-
10.Papier-


a)-tüte
b)-dose
c)-becher
d)-becher
e)-schachtel
f) -teller
g)-flasche
h)-flasche
i)-kiste
j)-kanister

3

Odpowiedzi

2010-01-05T20:19:03+01:00
2010-01-05T20:22:41+01:00
1.Papier-d
2.Plastik-h
3.Limo-f
4.Jogurt-c
5.Zigaretten-e
6.Konserven-b
7.Benzin-j
8.Glas-g
9.Bananen-i
10.Papier-a
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T23:52:13+01:00
1.Papier- a
2.Plastik- h
3.Limo-d
4.Jogurt- c
5.Zigaretten- e
6.Konserven- b
7.Benzin- j
8.Glas- g
9.Bananen- i
10.Papier-f