Odpowiedzi

2009-09-20T15:54:02+02:00
Koła samochodu mają średnice 80 cm. Oblicz prędkość samochodu, jeżeli koła wykonują jeden obrot w czasie 0,2 s.
d=0,8m
1 obrót=obwód koła = 2*3,14*o,4 =2,512 m
t=0,2 s
v=S/t
v=2,512 m/ 0,2 s
v=12,56m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T15:56:48+02:00
80 cm - 0,8 m
d = 0,8m
Obwód koła = droga = 2*3,14*0,4 = 2,512 m
t = 0,2 s
v = s/t
v = 2,512 m/ 0,2 s
v = 12,56m/s
Odpowiedz: Prędkość samochodu wynosi 12,56 m/s.
2009-09-20T18:48:58+02:00