Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:44:40+01:00
Pewnego dnia, 12-letni Damian wybierał się na kolonie zimową. Rodzice odwieźli go na autobus, pożegnali się i pojechali do domu. Droga tego dnia był bardzo śliska. Następnego dnia, Damian dowiedział się że jego rodzice zginęli w wypadku drogowym. Nasz bohater bardzo rozpaczał po stracie rodziców. Po powrocie koloni wychowaniem, Damiana zajął się jego wujek. Chłopiec czuł się bardzo dobrze u wuja. Pewnego dnia gdy Damian wybrał się na spacer do lasu. Chłopiec nie wrócił do domu na kolację ,jego wujek zaczął się martwić. Zadzwonił na policję i zaczęto poszukiwania. Po tygodniu poszukiwań znaleziono ciało Damiana zakopane w lesie. Okazało się że Damian został zamordowany. Mordercę Damiana dręczyły koszmary po tygodniu zabójca zmarł w tajemniczych okolicznościach. Prawdopodobnie zabiły go duch Damiana i jego rodziców.
1 3 1
2010-01-05T19:45:57+01:00
Dawno dawno temu nie daleko nie blisko .
w małej wioske ku wielkim szczytom rozprzeszczeniał sie wielki
zamek który od 1oo lat nie był przez nikogo odwiedzany.
był zamkniety n apietnaście zamków każdy z tutejszych ludzi bał sie do niego wchodzic bo jak głosiła legęda kiedysw tym zamku zabił sie wielki i bogaty książe...
każdy z ludzi bał sie tam iśc oprucz małego chłopca o imieniu bartosz.
który nie mógł wytrzymac i jednego dnia wdrapał sie na to wzgórze i wewszedł ku oknie i spojrzał w środku w środkuy był piekny zamek ale pełny pająków i pajęczyn i strasz hnego zapachu .
gdyu wyszedł z zamku a okna nie zamknoł,pzrez okno duch tego ksiecia uwolnił sie sto lat był wieziony ale udało mu sie wyjśc
od tej pory duch nie dawał spokoju na wiosce i straszył od domu do domu .