Odpowiedzi

2010-01-05T19:44:05+01:00
1. przygodny, okolicznościowy, mający niewielkie znaczenie
2. niezwiązany z akcją główną, podrzędny, uboczny
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:46:38+01:00
Najbardziej złożona jest fabuła epizodyczna, w której nie występuje żadna hierarchizacja wątków, a relacje między zdarzeniami są bardzo luźne – zdarzenia układają się w samodzielne epizody nie składające się na uporządkowane całości wyższego rzędu.
5 2 5