Wyraź w inny sposób znaczenie podanych związków frazeologicznych.
np. Pępek świata-być w centrum uwagi
dusza towarzystwa-słaba płeć
gwóźdź programu-
urwanie głowy-mieć dużo na głowie

proszę dokończcie to :) daje najlepszą:P

2

Odpowiedzi

  • MrsX
  • Początkujący
2010-01-05T19:43:21+01:00
Gwóźdź programu = najlepszy punkt programu (np. gwoździem programu będzie podczas koncertu występ światowej sławy śpiewaka operowego X)

Gwóźdź programu - punkt kulminacyjny, szczytowy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:47:40+01:00
Pępek świata- być w centrum uwagi- dusza towarzystwa-słaba płeć -MYŚLEĆ TYLKO O SOBIE- MIEĆ ZA NIC INNYCH LUDZI

Gwóźdź programu- NAJLEPSZE- Z NIECIERPLIWOŚCIĄ OCZEKIWANE

urwanie głowy- mieć dużo na głowie- ZAJMOWAĆ SIĘ NIEPOTRZEBNYMI SPRAWAMI - NIE MIEĆ CZASU NA NIC INNEGO