Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T16:03:30+02:00
M = 10 kg = 10000 g
d = m/V
V = m/d
V = 10 000g/3,2 g/cm³
V = 3 125 cm³ = 3,125 dm³

Odp: Naczynie powinno mieć przynajmniej 3,125 dm³ objętości.
4 3 4
2009-09-20T16:03:45+02:00
Jaka powinna być minimalna pojemność naczynia do transportu 10 kg cementu gęstości 3,2 g/cm3 [gramy na cm3]
m=10kg
d=m:v //×v
dv=m //:d
v=m:d
v=10000g:3,2g
v=3125cm³
6 3 6