HELP!

Szukam piosenki, która leci na planecie fm. Ten, kto poda najlepszą odpowiedź, dostanie najlepszą odpowiedź.

Info o piosence:
- śpiewa to dziewczyna, w tle jest muzyka z akordeonu
- klimat francuski, dance
- miała dzisiaj 2 lub 3 miejsce na liście przebojów

CZEKAM!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:58:47+01:00
Z opisu wychodzi, że może być to piosenka Edward Maya - Stereo Love.

Pzdr.
1 5 1
2010-01-05T20:37:08+01:00
Edward May- ,,Stereo Love"
faaajne ;)
1 5 1