Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:55:17+01:00
-większa wiedza
-poznawanie sowich zainteresowan
-rozwijanie swoich umiejętności
-pozanawanie przyjaciół
-rozpowszechnianie wiedzy
2010-01-05T19:55:58+01:00
- naucze sie czegos
-mam dobra pinie
-nie dostanie mi sie od nauczycieli i uczniow za wagarowanie
-nie musze potem tego nadrabiac
-mam dobre oceny
-moge brac udzial w konkursach i wygrywac nagrody