Odpowiedzi

2010-01-05T19:57:42+01:00
Tkanka tłuszczowa u większości zwierząt pełni funkcję ochronną przed zimnem. Jej największy przyrost następuje najczęściej w okresie jesiennym, gdy zwierzęta zbierają tłuszcz, który ma ich ochronić w zimie. U człowieka nadmierna ilość tkanki tłuszczowej może prowadzić do nadwagi, co w rezultacie prowadzi do chorób serca, i innych dolegliwości
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T19:59:26+01:00
Funkcje:
energetyczna (dostarcza energii)
magazynująca- gdy przez jakiś czas za dużo czegoś jesz, ona to gromadzi
termoizolacyjna- utrzymuje ciepło w organiźmie

Jej nadmierny przyrost następuje, gdy dużo jemy, nie ruszamy się, leniuchujemy.

Ma to zły wpływ na człowieka. Przez to człowiek ma mniejszą kondycję i waży nie wiadomo ile :D Nadmiar powoduje otyłość, osłabienie, chorody serca, miażdżycę
2 5 2