Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T16:19:35+02:00
Izaak:
Jest postacią biblijną, synem Abrahama i Sary. Izaak miał zostać złożony w ofierze Bogu Jahwe przez swojego ojca. Izaak poślubił swoją kuzynkę Rebekę i miał z nią dwóch synów: Ezawa i Jakuba.
Miał 180 lat, został pochowany przez swoich synów.
7 3 7
2009-09-20T16:29:42+02:00

Izaak, patriarcha biblijny, syn Abrahama i Sary mąż Rebeki, ojciec Ezawa i Jakuba. Abraham miał Izaaka złożyć na ołtarzu Jahwe, jako dowód bojaźni bożej, ale ofiara została w porę powstrzymana. Izaak poślubił Rebekę, swoją kuzynkę.
3 3 3