Do krzyżówki:

Jeden z metali tworzących stop, z którego wykonany jest wzorzec jednostki masy. ( 2 litera L)

Przedrostek oznaczony symbolem "u" ( 4 litera R )



Wypisz nazwy znanych ci przyrządów pomiarowych do mierzenia czasu.


Wymień dyscypliny sportowe których wyniki podaje się w jednostkach czasu.

2

Odpowiedzi

2009-09-20T16:36:46+02:00
,jazda konna,bieganie ,plywanie, kolarstwo, rajdy i wyscigi samochodowe
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T16:45:47+02:00


Jazda Konna
Pływanie
Rajdy
Wyścigi samochodowe
Bieganie
1 5 1