Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-20T16:45:37+02:00
Opiłki żelaza z cukrem-mieszanina niejednorodna,
metoda mechaniczna(za pomocą magnesu)

woda z denaturatem-mieszanina jednorodna,
destylacja

mąka z wodą-mieszanina niejednorodna,
sączenie

cukier z piaskiem-mieszanina niejednorodna,
krystalizacja

woda z benzyną-mieszanina niejednorodna,
zastosowanie rozdzielacza

opiłki żelaza z kaszą-mieszanina niejednorodna,
metoda mechaniczna(za pomocą magnesu)
9 4 9
2009-09-20T16:46:09+02:00
Opiłki żelaza z cukrem-mieszanina niejednorodna
rozdzielanie za pomocą sita

woda z denaturatem-mieszanina jednorodna
destylacja

mąka z wodą mieszanina niejednorodna
destylacja przez sitko

cukier z piaskiem mieszanina niejednorodna
za pomocą sita

woda z benzyną mieszanina jednorodna
destylacja

opiłki żelaza z kaszą mieszanina niejednordna
za pomocą sita
8 2 8