Zad.1
wyjaśnij słówka
wassersport
mannschaftssport
einzelsport
ballsport
kampfsport
wintersport
fahrradfahren
snowboarden
joggen
schwimmen
schach
basketball
handball
eishockey
skateboarden
reiten
judo
boxen
tanzen
klettern
tennis
wasserball
tauchen
eislaufen
rudern
fubball
schifahren
surfen
billard
volleyball

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:25:12+01:00
Wassersport - sporty wodne
mannschaftssport - sporty grupowe
einzelsport - sport w pojedynkę
ballsport - sport związany z piłką
kampfsport - sport z rywalizacją
wintersport - sporty zminowe
fahrradfahren - jazda na rowerze
snowboarden - snow bord
joggen - jogging
schwimmen - pływanie
schach - szachy
basketball - koszykówka
handball - piłka ręczna
eishockey - hokej
skateboarden - jazda na deskorolce
reiten - jazda konna
judo - judo
boxen - box
tanzen - taniec
klettern - wspinaczka
tennis - tenis
wasserball - piłka wodna
tauchen - norkowanie
eislaufen - jazda na łyżwach
rudern - wiosłowanie
fubball - piłka nożna
schifahren - jazda na nartach
surfen - surfowanie
billard - bilard
volleyball - siatkówka
1 4 1
2010-01-05T21:35:50+01:00
Wassersport - sport wodny
mannschaftssport - sport zespołowy
einzelsport - sport 'pojedynczy'
ballsport - gra w piłkę
kampfsport - sport walki
wintersport - sport zimowy
fahrradfahren - jazda na rowerze
snowboarden - snowboard
joggen - joga
schwimmen - pływanie
schach - szachy
basketball - koszykówka
handball - piłka ręczna
eishockey - hokej
skateboarden - jazda na deskorolce
reiten - jazda konno
judo - dżudo
boxen - boks
tanzen - taniec
klettern - wspinaczka
tennis - tenis
wasserball - piłka wodna
tauchen - nurkować
eislaufen - jazda na łyżwach
rudern - wiosłować
fubball - piłka nożna
schifahren - narciarstwo
surfen - serfowanie
billard - bilard
volleyball - siatkówka