Zad.1
wyjaśnij słówka
wassersport
mannschaftssport
einzelsport
ballsport
kampfsport
wintersport
fahrradfahren
snowboarden
joggen
schwimmen
schach
basketball
handball
eishockey
skateboarden
reiten
judo
boxen
tanzen
klettern
tennis
wasserball
tauchen
eislaufen
rudern
fubball
schifahren
surfen
billard
volleyball

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:38:07+01:00
wyjaśnij słówka
wassersport-wodny sport
mannschaftssport-druzyba sportowa
einzelsport-pojedynczy sport<gra>
ballsport-pilka sportowa
kampfsport-waleczny sport
wintersport-zimowy sport
fahrradfahren-jezdzic na rowerze
snowboarden-snowboard
joggen-jogga
schwimmen-plywac
schach-szachy
basketball-koszykowka
handball-pilka reczna
eishockey-hokej na lodzie
skateboarden-skejdbord
reiten-jazda konna
judo-judo
boxen-boks
tanzen-taniec
klettern-wspinac sie
tennis-tenis
wasserball-pilka wodna
tauchen-nurkowanie
eislaufen-biegadnie po lodzie
rudern-wioslowac
fubball-pilka nozna
schifahren-jazda na nartach
surfen-serfowanie
billard-bilard
volleyball-siatkowka


  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T20:38:24+01:00
Spoty wodne
drużynowe sporty
sport narodowy
sport
waleczne sporty
sporty z piłką
zimowe sporty
kolarstwo
snowboard
jogging
pływanie
szachy
koszykówka
piłka ręczna
hokej na lodzie
jeździć konno

skejtowanie
dżudo
boks
taniec
wspinaczka
tenis
piłka wodna
nurkowanie

wioślarstwo
jazda na lodzie
piłka nożna
jeździć na nartach
serfować
bilard
siatkówka
2010-01-05T20:39:22+01:00
Sport wodny
sport drużynowy
sport indywidualny
piłka
zawody
sport zimowy
kolarstwo
snołbord
bieganie
pływanie
szachy
koszykówka
ręczna
hokej na lodzie
skejtbord'n
jazda konna
judo
boks
taniec
wspinaczka
tennis
piłka wodna
nurkowanie
łyżwiarstwo
wioślarstwo
piłka nożna
pływanie statkiem
serfowanie
billard
siatkówka