Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:24:21+01:00
Umierać z miłości.
Miłość platoniczna.
Miłość własna
Miłość bliźniego
Ma miłość Boga/boską!
Dowód miłości
Nieszczęśliwa miłość
Miłość francuska
Niedorosła miłość

Miłość do grobowej deski;
Mieć złamane serce;
Ślepa miłość;
Stracić głowę z miłości;
Ulotna miłość
1 5 1
2010-01-05T20:26:25+01:00
Umierać z miłości, miłość platoniczna, miłość własna, miłość bliźniego, na miłość Boga/boską!, dowód miłości, nieszczęśliwa miłość, na miłość boską,miłość francuska,
1 1 1