Odpowiedzi

2009-09-20T16:48:34+02:00
Sakrament pokuty pozwala oczyścić duszę i sercę . pomaga nam w walce z szatanem . Spowiedź święta, dzięki niej może pozbyc się grzechów.
1 5 1
2009-09-20T18:13:12+02:00
Sakrament pokuty oczyszcza duszę , pomaga nam w walce z szatanem .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T18:21:19+02:00
Sakrament pokuty oczyszcza ludzi z grzechu, pełni role pojednania ludzi z Bogiem. jest to wyznanie swych win Bogu i prośba o przebaczenie
2 5 2