Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T20:24:35+01:00
Moja mamusia uważa, że ten piesek był bardzo śliczny. Kiedy przechodziłyśmy przez ten malutki mostek, niestety zsunęła mu się łapka. Po powrocie do domu, wypiłyśmy cieplutką herbatkę w malutkich filiżaneczkach.
:))
2010-01-05T20:33:29+01:00
Kiedy poszłam do sklepu deszczyk już padał. Byłam bardzo smutna, bo dziś były urodzinki mojej mamy Zosi. Poszłam do sklepu po torcik i bukiecik bielutkich różyczek. Kiedy przybyli już goście wszystko było gotowe. Mama była w pracy, więc kiedy przyszła wykrzykneliśmy niespodzianka!!!.




może być??