Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:29:24+01:00
Lektury które mogą się pojawić:
Przedwiośnie (bynajmniej mi się ona trafiła)
Pan Tadeusz
Chłopi
Lalka
Ludzie Bezdomni
Ferdydure
te lektury bardzo często się pojawiają
Ale oprócz tego wiersze mogą być.. ja miałam" czego chcesz od nas panie"
Jana Kochanowskiego...
albo "Smutno mi Boże" Juliusza Słowackiego
2010-01-05T20:30:41+01:00
PAN TADEUSZ PONIEWASZ MOJA SIOSTRA TO MIALA