Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:26:10+01:00
1.
1 kg- 7,85 zł
0,45 kg - x zł

x = 7,85 zł * 0,45
x = 3,53 zł


2.
650 zł - 100 % (1)
x zł - 20 % ( 0,2)

x = 650 zł * 0,2
x = 130 zł

Odp. Gitara potaniała o 130 zł.
2 3 2
2010-01-05T20:29:00+01:00
1 zad
kg=7.85=100dag=100%
45dag=45%
7.85=100%
x=45%
x=(45*7.85)/100=353,25/100=3,53zl

zad2
100%=650zl
20%=x
x=20*650/100=13000/100=130

130zl obnizka
1 5 1