Kafelki Lazur:
15cmX30cm-wymiary płytek
1,08m2-zawartość pudełka

a)Ile sztuk kafelków "Lazur" znajduje się w jednym pudełku?

b) Przypuśćmy że chcesz kupić 1,8 m2 kafelków "Lazur".
Sprzedawca dał ci jedno pełne pudełko. Ile jeszcze powinien dołożyć kafelków?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:30:22+01:00
15*30=450cm²=0,045m²
1,08/0,045=24 ilość płytek w pudełku

1,8/0,045=40 ilość potrzebnych płytek na 1,8m²
40-24=16 musi dołożyć tyle płytek
2010-01-05T20:31:40+01:00
15x30=450cm2
1.08m2=10800cm2
10800:450=24
W jednym pudełku znajdują się 24 sztuki
1.8m2=18000cm2
18000:450=40
40-24=16
Sprzedawca musi dołożyć 16 kaafelków
NA STÓWE DOBRZE DAJ NAJJ
1 5 1