Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:36:50+01:00
Fe protony-26,neutrony-30, nukleony-56
Zn protony30, neutrony-35, nukleony-65
Hg protony-80, neutrony-120, nukleony-200
Ca protony- 20, neutrony-20, nukleony- 40
Cl protony-17, neutrony-18,nukleony-35
2010-01-05T20:42:21+01:00
Fe: nukleony:56; protony:26; neutrony:56-26=30
Zn: nukleony:65 protony:30 neutrony:65-30=35
Hg: nukleony:200 protony:80 neutrony: 200-80=120
Ca: nukleony:40 protony:20 neutrony: 40-20=20
Cl: nukleony:35 protony:17 neutrony: 35-17=18