Odpowiedzi

2010-01-05T20:36:33+01:00
Nowy Jork 75stopni W(południk środkowy strefy 75stopniW)
Moskwa39stopni E (południk środkowy strefy 45stopni E)
(75°W + 45°E):15=8h
dzieliłam na 15 ponieważ rozciąglość każdej strefy wynosi 15°
11.00 - 8h = 3.00
22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:37:05+01:00
Nowy Jork - 75stopni W 5 strefa na W od 0 stopni
Moskwa - 39stopni E - 3 strefa na E od 0 stopni
godz.:11:00
5+3=8
Różnica stref:8
Różnica czasu: 8 godzin

Odp.Skoro w Moskwie jest 11:00 to w Nowym Jorku jest 3:00.
29 4 29