Odpowiedzi

2010-01-05T20:40:40+01:00
Na starym rynku stoi czerwona kamienica.

kamienica<------->stoi
| |
czerwona na rynku
|
starym
kamienica- podmiot gramatyczny
stoi- orzeczenie czsownikowe
czerwona- przydawka
na rynku- okolicznik msc.
starym- przydawka

Siostra wróciła do domu z wycieczki klasowej

siostra<-------->wróciła
| |
do domu z wycieczki
|
klasowej
siostra- podmiot gram
wróciła- orzeczenie czasownikowe
do domu- okolicznik msc
z wycieczki- okolicznik msc
klasowej- przydawka


p.s. związki wyrazowe juz mi wypadły z głowy;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:03:50+01:00