Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T20:34:02+01:00
A) p=5kg*10m/s=50kg*m/s
b) tutaj chyba 10m/s, a nie km, bo to trochę za szybko by było (wyobrażasz sobie pokonać 1km w 1s? ;))
5ton=5000kg
p=5000kg*10m/s=50000kg*m/s
jeżeli jest jednak km/s, to
p=50000kg*km/s
c) 3,4g=0,34dag=0,0034kg
p=0,0034kg*900m/s=3,06kg*m/s
2010-01-05T20:37:54+01:00
P=m*v podstawowa jednostka m to kg, a V to m/s

a)p=5kg*10m/s=50 kg*m/s
b) p=5000kg*1000m/s=5 000000 kg*m/s
c)p=0,0034 kg*900m/s=3,06 kg*m/s
2010-01-05T20:38:07+01:00
P=mv
p₁=5kg×10m/s
p=50kgm/s
p₂=5000kg×10000m/s
p₂=50000000kgm/s=5×10⁷kgm/s
p₃=0,0034kg×900m/s
p₃=3.06kgm/s