Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:37:04+01:00
Kask - hełm
gwar - harmider
skaut- harcerz
strugac- heblować
pensjonat- hotel
widnokrąg-horyzont
górska łąka - hala
zarys dziejów - historia
2010-01-05T20:38:26+01:00
Kask- hełm
gwar- hałas
skaut- harcerz
strugac- heblować
pensjonat- hotel
widnokrąg- horyzont
górska łąka- hala
zarys dziejów- historia
2010-01-05T20:40:35+01:00
Hełm
hałas
harcerz
heblować
hotel
horyzont
hala
historia