Odpowiedzi

2010-01-05T20:38:06+01:00
Można się ruszać względem czegos, ale względem czego innego być w spoczynku. Np. jadąc autobusem poruszasz się wzgledem jezdni, ale jestes]s w spoczynku względem krzesła.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:40:46+01:00
Że to czy ciało się porusza czy jest w spoczynku zależy od tego jaki wybierzemy punkt odniesienia.
Przykład:
Człowiek jedzie pociągiem i siedzi w przedziale, jeśli jako punkt odniesienia weźmiemy pociąg to człowiek jest w spoczynku, jeśli stacje kolejową bądź tory to jest w ruchu.
;)
9 4 9