Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T20:37:28+01:00
Topnienie lodowców
brak dokładnych zmian pór roku (ciepłe zimy, niewiele zmienna pogoda)
zmiany klimatyczne na całym świecie



mam nadzieję że dobrze ;)


poprosiłaś, masz
chyba będzie db i chyba o to Ci chodziło

Człowiek przyczynia się do globalnego ocieplenia, ponieważ zużywa olbrzymie ilości prądu, produkuje spaliny i opary, zaśmieca środowisko i niszczy naturalny ekosystem.

;]
3 3 3
2010-01-05T20:39:50+01:00
1.Fabryki produkujące szkodliwe opary, topnienie lodowców
2.Spaliny samochodowe, zmiany klimatyczne
3.Ogromne miasta zużywające dużą ilość energi
3 3 3
2010-01-05T20:51:02+01:00
Ocieplenia klimatów zmienne pogody
wystąpienia różnych zjawisk np. tornada powodzie na terenach na których nigdy takie zjawiska nie występowały
zniszczenie bogactw naturalnych i gatunków zwierząt a także zatapianie kontynentów
1 1 1