Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:45:15+01:00
Moglabym :
robic zakupy sasiadom
zajac sie rodzenswem w czasie gdy rodzic jest zmeczony
zapisac sie do wolontariatu i pomagac starszym ludziom np. w napisaniu lisu
pomagac w nauce slabszym
pomuc starszej pani/panu przejsc przez ulie
pomuc drugiemu czlowiekowi w rudnej sytuacji/ wspierac go
:***
2010-01-05T20:47:49+01:00
1.Uczyć młodszych i się nimi opiekować.
2.Pomagać niepełno sprawnym i biednym.
3.Dawać nie potrzebne rzeczy do domów dziecka.
4.Przyjąć ich pod swój dach.
5.Dać im trochę jedzenia.
6.Być miłym i ich nie oszukiwać.


2010-01-05T20:52:43+01:00
- Segregować śmieci
- Dawać chleb biednym
- Sumienie się uczyć aby w przyszłości dzielić się swoją wiedzą
- Dawać schronienie bezdomnym
- Angażować się w akcje charytatywne
- Kupować produkty pochodzące z Polski, aby wspierać Polski rynek pracy