Dopisz antonimy do pojęć, by oddać zmienność losu ludzkiego :
dezaprobata
apatia
antypatia
bezduszność
zagrożenie
ból
cierpienie
głupota
kłamstwo
lenistwo
złośliwość
kara
nienawiść
obłuda
niepokój
ohyda
pogarda
niemoc
niechęć
rozpacz
nierzetelność

Proszę o szybką pomoc ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:49:27+01:00
Dezaprobata aprobata
apatia energicznosc
antypatia sympatia?
bezduszność współczucie
zagrożenie bezpieczeństwo
ból rozkosz;D
cierpienie przyjemnosc
głupota mądrość
kłamstwo prawda
lenistwo zapał?
złośliwość grzeczność
kara naGRODA
nienawiść łagoda miłość
obłuda szczerosc
niepokój zrównoważenie
ohyda pięko
pogarda szacunek
niemoc siła witalnosc
niechęć ochota
rozpacz radosc
nierzetelność rzetelnosc
2010-01-05T20:52:23+01:00
Aprobata
miłość chyba
sympatia
szczodrość
bezpieczeństwo
do ból nie wiem
cierpienie nie wiem
mądrość
prawda
aktywność
dobroć
nagroda,pochwała
miłość
szczerość
do niepokój chyba pewnośc ale nie wiem
dobre
szacunek
wszechmoc
chęć
radość
rzetelność


chyba powinno byc dobrze :)