Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:46:09+01:00
3,2 m= 320 cm
1,8m=180cm

P=a*b
P=180*320
P=57600 cm

P=a*b
P=30*30
P=900cm

57600/900=64 plytek potrzeba

64*2,50=160 zl
2010-01-05T20:48:56+01:00
30cm=0.3m
0.3x0.3=0.09m2
3.2x1.8=5.76m2
5.76:0.09=64 płytki
64x2.5=160zł koszt
2010-01-05T20:49:00+01:00
3,2 m= 320 cm
1,8m=180cm

P=a*b
P=180*320
P=57600 cm

P=a*b
P=30*30
P=900cm

57600/900=64 plytek potrzeba

64*2,50=160 zl