Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:46:18+01:00
Kwiliło dziewcze, że matematykie nie rozumie. Krzyczało ciągle "nie umiem, nie umiem". usiadła do książek - uczyć się chciała. Lecz po krótkiej chwili do chłopca poleciała. ;)
Morał - ciężką pracą da się wiele zdobyć, a wymówki, to tylko przykrywka dla lenistwa.
2010-01-05T20:49:41+01:00
Za górami za lasami żyło sobie rodzeństwo o imieniu Greta i Angela .
Kochali się bardzo i zawsze wspierali . Jednak w ich życiu pojawił się mężczyzna który zawrócił oby dwóm siostrom w głowie . Jedna z drugą zaczeła się kłócić , aż się pogniewali na zawsze .

Morał w tym jest ,że przez jednego człowieka można zniszczyć kochającą rodzinę .