Odpowiedzi

2010-01-05T20:47:05+01:00
1. Śmierć Marley'a,
2. Podpisanie protokułu pogrzebowego,
3.Przyjście Boba do pracy Scrooge'a po czym złożył Scrooge'owi życzenia świąteczne,
4. Lekceważenie Świąt Bożego Narodzenia przez Scrooge'a,
5. Kłutnia Scrooge'a z siostrzeńcem,
6. Przyjście dwóch "jegomości",
7. Wyproszenie gości przez Scrooge'a z kantoru i poinformowanie ich, iż nie da żadnych datków
na biednych.
8. Zamknięcie kantoru i udanie się do garkuchni na skromny obiad
9. Przejrzenie książeczki czekowej i udanie się do domu,
10. Zauważenie twarzy Marley'a na drzwiach zamiast kołatki,
11. Spostrzeżenie Scrooge'a, że się rusza dzwonek łączący pokój, w którym był z pokojem na najwyższym piętrze,
12. Usłyszenie dzwonków,
13. Zauważenie ducha Marley'a wychodzącego z piwnicy i ogromny strach Scrooge'a,
14. Krótka rozmowa z widmem,
15. Padnięcie Scrooge'a na kolana przed widmem,
16. Dalsza rozmowa z widmem,
17. Odejście widma,
18. Zaciekawienie i wyjrzenie Scrooge'a przez okno,
19.Zauważenie innych widm,
20. Nagłe zniknięcie wszystkich widm,
21. Zmiana Scrooge'a na dobrego człowieka.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • zntt
  • Początkujący
2010-01-05T20:47:31+01:00
1. Wspomnienie śmierci Marleya.
2. Zakończenie pracy w przedświąteczny dzień w kantorze Scrooge'a.
3. Opryskliwe potraktowanie siostrzeńca.
4. Odmowa wsparcia funduszu na zakup żywności i opłacenie ich pobytu w przytułkach lub innych miejscach dla biednych.
5. Samotny powrót do domu.
6. Tajemnicze zjawiska.
7. Pojawienie się ducha Marleya.
8. Pokutujące widma dusz niedobrych
9. Zapowiedź pojawienia sie kolejnych zjaw
10. Odwiedziny przez Ducha Dawnych Wigilii Bożego Narodzenia
11. Magiczna podróż do dawnej kancelarii pana Fezzwiga
12. Wspomnienie porzuconej dziewczyny
13. Obraz utraconego szczęścia
14. Spotkanie z Duchem Tegorocznej Wigilii Bożego Narodzenia
15. Wieczerza u Cratchitów
16. Wigilia marynarzy i latarników
17. Wesoły wieczór w mieszkaniu Freda i jego żony
18. Mroczne widmo i obraz przyszłości.
19. Przerażająca wizja samotnej śmierci
20. Postanowienie poprawy
21. Radosne przebudzenie w świąteczny dzień
22. Pomysł na prezent dla rodziny Boba
23. Podwyżka pensji kancelisty
24. Wizyta u Freda
25. Nowe szczęśliwe życie Scrooge'a

;)
4 5 4
2010-01-05T20:52:58+01:00
1. Śmierć Marleya
2. Postępowanie Scrooge'a:
a)obojętność wobec innych ludzi
b)obojętność wobec siostrzeńca
3. Wieczór wigilijny i odwiedziny 3duchów
a)duch przeszłości
b)duch teraźniejszy
c)duch przeszłości
4. Cudowna przemiana
1 1 1