Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:49:58+01:00
Cechy populacji: rozmieszczenie, liczebność, zagęszczenie,
rozrodczość, śmiertelność, struktura wiekowa. Rozmieszczenie to
sposób występowania osobników na określonym terenie. Liczebność
to liczba
2010-01-05T20:51:08+01:00
Akotorzy: wystepowali w butach na koturnach, jaskrawych sztach, nadnaturalnie wielkich perukach. Używano dwóch rodzajów masek - smutnych i wesołych. Na scenie mogłobyć maksymalnie 3 aktorów. sztuki wystawiać i oglądać mogli tylko meżczyźni. sztuki wystawiano podczas obchodów dionizji małych i dionizji wielkich. Wystawiano komedie i dramaty.