Zadanie 9.wyraz podane powierzchnie na wskazanaej jednostce

a) [cm kwadratowy] 27,5dm kwadratowych 2,5 m kwadratowych 0,1 m kwadratowych 1500 mm kwadratowych

b) [m kwadratowych]0,5km kwadratowych 2km kwadratowych 12500 cm kwadratowych 2500 dm kwadratowych najlepiej rozpisane z gory thx

2

Odpowiedzi

2010-01-05T20:49:34+01:00
27,5 dm^2 = 2750 cm^2
2,5 m^2 = 25000 cm^2
0,1 m^2 = 1000 cm*2
1500 mm^2 = 15 cm^2

b)
0,5 km^2 = 500000 m^2
2 km^2 = 2000000 m^2
12500 cm^2 = 1,25 m^2
2500 dm^2 = 25 m^2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:53:48+01:00
A) cm²
27,5dm²-2750cm²
2,5 m²-25000cm²
0,1 m²-1000cm²
1500 mm²-15cm²

b) m²
0,5km²- 500000m²
2km²- 2000000m²
12500 cm²-1,25m²
2500 dm²-25m²