Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:52:35+01:00

1.Bells- dzwonki
2.Bethlehem- betlejem
3.Bows-ukłony
4.Candy-cukierki
5.Carols-kolędy
6.Christmas-święta
7.Elves-elf
8.Gifts-prezenty
9.Holly-ostrokrzew
10.Jesus-Jezus
11.Manger-żłób
12.Reindeer-renifer
13.Santa-święty Mikołaj
14.Sleigh-sanie
15.Snowman-bałwan
16.Star-gwiazda
17.Stocking-skarpeta(pończocha)
18.Toys-zabawki
19.Tree-drzewo
20.Wisemen-podróżnik
2010-01-05T20:56:05+01:00
1.dzwon
2.Betlejem
3.smyczki
4.słodycze,cukeierek
5.kolędy
6.Boże Narodzenie
7.elfy
8.prezenty
9.ostrokrzew
10.Jezus
11.żłób
12.renifer
13.Świety Mikołaj
14.sanie
15.bałwan
16.gwiazda
17.pończocha
18.zabawki
19.drzewo
20.Mędrcy