Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T20:52:46+01:00
-zdobywamy wiedzę
- dostaniemy, każdą pracę o jakiej marzymy i taką o większych zarobkach
- możemy wygrać dużo konkursów
- nie musimy korzystać z zadane.pl xD
- Nauka jest miła
- by być na bieżąco z wiadomościami
- by nie być na starość głupim
2010-01-05T20:54:02+01:00
- dla siebie samego
- by w życiu dac sobie radę
- by wyuczyc się na pożodnego człowieka
- by dostac godną pracę
- dla przyjemności takich jak pochwalic się 6