Odpowiedzi

2009-09-20T17:30:45+02:00
W Polnocnej Polsce poniewaz jest krzywizna ziemi i w Poludniowej Polsce zachodzi a w Polnocne swiatlo sie odbija.
:)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • łeb
  • Początkujący
2009-09-20T17:35:01+02:00
Dzien trwa dłuzej w Północnej Polsce poniewaz jest na ziemiach krzywizna i w Południowej Polsce zachodzi A w Północy odbija sie światło :D
4 4 4
2009-09-20T17:38:40+02:00