Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:03:03+01:00
-tęsknić można za domem
-tęsknić można do ukochanej osoby
-tęsknota może kogoś pożerać
-tęsknotą człowiek bywa trawiony
-tęsknota może być wielka
-tęsknotą człowiek bywa ogarnięty
-tęsknota budzi się w czyimś sercu

5 1 5
2010-01-05T21:06:03+01:00

-tęsknota może: kogoś pożerać
-tęsknota może :być wielka
-tęsknota może:
w kimś się budzić
2 1 2