Juro na polaka potrzebuje orginalnego wykonawce i tytuł piosenki Ale tytuł znam Tylko wykonawce

Yo było tak : Shey shey lady :P

I jeszcze jena opis: to nie raz leci na Vivie : tańczą dziewczyny w mini spódniczkach zielonych z trąbkami ich tak jest z 50 są ubrane na zielono
też tytuł i wykonawce :P

3

Odpowiedzi

2010-01-05T21:01:41+01:00
Modern Talking - Cheri Cheri Lady
1 5 1
2010-01-05T21:04:22+01:00
Chyba modern talking bo mój tata tego słuchał Modern Talking - Shery Shery Lady
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Zuma
  • Rozwiązujący
2010-01-05T21:07:53+01:00
Jak kobiety w zielonym, trąbki i spódniczki to jedynie to: Alex Gaudino - Destination Calabria.