Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:02:29+01:00
Substraty reakcji - substancje użyte do reakcji chemicznej i ulegające przemianom chemicznym
Produkty reakcji - substancje powstające w wyniku reakcji chemicznych
2010-01-05T21:02:34+01:00
Produkt to to co po prawej stronie równania chemicznego, a substrat to to co po lewej.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T21:03:22+01:00
Produkt - substancja wytworzona w wyniku reakcji chemicznej
substrat- substancja ulegająca reakcji chemicznej