Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:09:08+01:00
-Poszerzanie wyobraźni.
-Czytając wzbogacamy nasze słownictwo.
-Wypowiedzi stają się ciekawsze i barwniejsze.
-Książka jest też wspaniałym źródłem wiedzy.
-Uwrażliwianie się człowieka. (Poezja)
1 5 1
2010-01-05T21:10:40+01:00
-BARDZO CIEKAWA
-ROZWIJA WYOBRAŻNIĘ
-SZYBSZE CZYTANIE
-ZAPAMIĘTUJESZ PISOWNIĘ WYRAZÓW

MYŚLĘ ŻE POMOGŁAM
1 5 1
2010-01-05T21:11:32+01:00
1, Przeczytanie książki dają duże możliwości dokształcenia się.
2, książki wpływają na naszą psychikę
3, wciągają nas w świat fantastyczny albo realistyczny, który przerzucamy na nasze życie teraźniejsze


sorki ale 4 nie dałam rady :)
1 5 1