Błagam pomóżcie potrzebuję na jutro ! ! !
Pytanie: Spośród podanych miast podaj kolonie greckie . . .
Tarent , Milet , Ateny , Delfy , Massalia , Efez , Korynt , Syrakuzy , Teby , Cyrena , Sparta , Olbia , Sagunt . . . Błagam pomóżcie ... Na jutro potrzebuje ...

3

Odpowiedzi

2010-01-05T21:13:25+01:00
Ateny, Delfy, Massalia, Cyrena, Sparta i Sagunt nie dziękuj :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:15:56+01:00
Milet , Ateny , Delfy , Efez , Korynt , Syrakuzy , Teby , Cyrena , Sparta , Olbia
a co do pozostałych to nie mam pewności..
2 5 2
2010-01-05T21:16:51+01:00