Odpowiedzi

2010-01-05T21:17:12+01:00
Po wypiciu zbyt dużej ilości alkocholu możemy umżeć lub się mocno upić a to może być niebespieczne.

NIkotyna to narkotyk który jak karzdy inny uzależnia nas i po dłuższym czasie stosowania nie będziemy mogli bez niego funkcjonować
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:17:17+01:00
Alkohol jest bardzo szkodliwym napojem, który ludzie piją w dość dużych ilościach, nie zdając sobie sprawy jak bardzo szkodzi on ich wątrobie. Z kolei nikotyna, będąca jednym z głównych składników papierosa, bardzo szkodzi płucom i prowadzi do takich chorób jak astma. Nie zdając sobie sprawy, bardzo możemy zaszkodzić swojemu zdrowiu, a nawet życiu będąc nałogowym alkoholikiem czy palaczem.