Odpowiedzi

2010-01-05T21:23:13+01:00
Fałszywej wizji Pana Boga prowadzi do nikąd, ponieważ nie brane są z bibli świętej tylko z badań lub poprostu wymysłów zwykłych ludzi. Nie można ich potwierdzić dokładnie. Nie pisał ich ktoś kto znał p. Boga , kto z nim wędrował lub rozmawią. Pisali je ludzie z 21 wieku, którzy osobiście nie znali Boga.
Koniec:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:23:13+01:00
Prowadzi to do nikąd ponieważ powinniśmy być pewni tego w co i kogo wierzymy,tego co wyznajemy.Ze w całości wierzymy w to i wierzymy ze jest to prawdziwe.A fałszywa wizja Pana Boga zaprowadziła by nas zupełnie do nikąd.Wierzymy w to jak jest naprwdę w wizję Boga który jest miłosierny i sprawiedliwy, anie wymyślony .Pan Bóg nie jest dżinem,który spełnia nasze życzenia tylko osobą która kocha nas bezgranicznie i czuwa nad nami na dobre i złe..