Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:20:53+01:00
5*1200=6000zł - tyle kosztowały telewizory bez podatku vat
7320-6000=1320zł - tyle wynosił podatek vat na 5 telewizorów
1320/5=264zł

264/1200 * 100%=22%

Odp. Podatek vat wynosił 22%.
3 3 3
2010-01-05T21:21:29+01:00
Skoro zakupiła 5 telewizorow to
5 * 1200 = 6000
7320 - 6000 = 1320zł to vat
to teraz 1320 dodajemy dwa zera z tyłu i dzielimy przez 6000
132000:6000 = 22
z tego wychodzi , że podatek wynosi22 % ceny
2010-01-05T21:24:34+01:00
7320zł:5=1464zł
1200zł-1464zł=264zł
1200zł:264zł= (w przyblizeniu) 5.5%