Odpowiedzi

2010-01-05T21:24:27+01:00
Źle zmyślać, źle i prawdę mówić w pańskim dworze.

Lew, chcąc wszystkich przeświadczyć o swojej pokorze,

Kazał się jawnie ganić. Rzekł lis:"Jesteś winny,

Boś zbyt dobry, zbyt łaskaw, zbyt dobroczynny".

Owca widząc, że kontent, gdy liszka ganiła,

Rzekła:"Okrutnyś, żarłok, tyran..."Już nie żyła.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T21:25:08+01:00
Kwiliło dziewcze, że matematyki nie rozumie. Krzyczało ciagle nie umiem, nie umiem. Przysiadła do książek - uczyć się miała. Lecz po krótkiej chwili na imprezę poleciała.